A A A K K K
для людей з порушеннями зору
ДРАБІВСЬКА ГІМНАЗІЯ
Набутівської сільської ради Черкаського району Черкаської області

Річний звіт директора за 2021-2022 н.р.

Дата: 25.05.2022 15:13
Кількість переглядів: 17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Звіт директора

Драбівської гімназії Набутівької сільської ради Черкаської області

 

перед  педагогічним колективом

та громадськістю   закладу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2021-2022 навчальний рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Завершився  2021-2022 навчальний рік.

  Згідно ст. 30 Закону України «Про освіту», ст.38 Закону України «Про повну загальну середню освіту»,  «Примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю», затвердженим  наказом МОНУ № 178 від 23.03.05, я пропоную вашій увазі  звіт про особисту діяльність, як директора закладу освіти та  підсумки роботи колективу закладу  у 2021-2022 навчальному році.

    Діяльність Драбівської гімназії  в 2021-2022 навчальному році  будувалася в умовах загальних викликів, які життя поставило перед людством в цілому – пандемія, зростання кількості захворювань на COVID – 19 та розпочата війна росії проти України 24 лютого 2022 року,  необхідність  запровадження заходів спрямованих  на збереження життя та здоров’я  учасників освітнього процесу; зміни, пов’язані з реформою місцевого самоврядування;  так і  суб’єктивних: поповнення   закладу учнями  з різних регіонів України, представниками з різними поглядами та менталітетом, збільшення кількісті  учнів, як наслідок розроблення нової нормавтивної  документації.

   

Офіційна інформація про заклад

 

Драбівська гімназія Набутівської сільської ради Черкаської області

 Заклад освіти є комунальної форми власності.  Засновником закладу є  Набутівська сільська рада Черкаського  району Черкаської області  області та входить до сфери управління  Набутівської сільської ради Черкаського  району  Черкаської  області в межах делегованих  засновником  повноважень уповноваженому  органу - відділу освіти, культури, молоді та спорту Набутівської  сільської ради Черкаського району  Черкаської області.

    Драбівська гімназія  є юридичною особою публічного права, має  штамп, печатку.

    Основна будівля закладу  була зведена і передана в експлуатацію 1967 році з проектною   потужністю   учнів.

 

 

           Структура  закладу.

 

Заклад здійснює освітню діяльність одночасно на різних рівнях освіти та утворює  для цього структурні підрозділи:

Початкова школа

– забезпечує початкову освіту, яка відповідає першому рівню Національної рамки кваліфікацій,

– термін здобуття освіти чотири роки.

Школа ІІ ступеня

– забезпечує базову середню освіту, яка відповідає другому рівню ,

  • термін здобуття освіти пять років.

 

 

Нормативні документи щодо унормування діяльності закладу

   Роботу закладу освіти було організовано відповідно до Конституції України,  Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти», Концепції загальної середньої освіти, Концепції профільного навчання, Статуту Драбівської гімназії, Правил внутрішнього  розпорядку, посадових обов'язків директора закладу освіти, законів  України, інших нормативних законодавчих актів центральних і місцевих органів влади, що регламентують роботу керівника закладу освіти.

   

Головні завдання  управлінської діяльності  закладу освіти в 2021-2022 навчальному році та стан їх реалізації

У 2021 -2022 навчальному році перед закладом  стояли такі пріоритетні  завдання:

- розбудова сучасного освітнього середовища та безпечних умов перебування  усіх учасників освітнього процесу в закладі освіти,  в тому числі в умовах  карантину у зв'язку з поширенням СОVID-19;

- зміцнення матеріально-технічної бази  закладу освіти для реалізації концепції «Нова українська школа»;

- проведення системних заходів щодо покращення та забезпечення дистанційного навчання в умовах  СОVID-19, здійснення оптимального поєднання дистанційної та  очної форми навчання, індивідуального та  сімейної (домашньої)  форми навчання;

- формування моделі випускника Драбівської гімназії в умовах НУШ та особливостей села;

- підвищення безперервного професійного рівня педагогічних кадрів за сучасними формами навчання;

- підтримка процесів діджиталізації  освітнього  процесу, створення інформаційно-цифрового освітнього простору з використанням інформаційних технологій на всіх рівнях освіти;

-удосконалення інклюзивного навчання;

- формування наскрізної системи виховання, яка грунтується на загальнолюдських цінностях;

- спрямування виховної роботи на патріотичне виховання здобувачів освіти;

-використання та створення електронних освітніх ресурсів із підтримкою інтерактивного й мультимедійного контенту для здобувачів освіти та педагогічних працівників.

Вжиті мною заходи щодо реалізації приоритетних завдань, зміцнення та модернізації освітнього процесу сприяли:

1. Виконанню навчальних планів і програм відповідно до Держстандартів повної загальної середньої освіти.

2. Підвищенню рівня фахової підготовки педагогічних працівників.

3. Створенню необхідних умов для подальшого розвитку творчої особистості, обдарованої учнівської молоді.

4. Соціальному захисту учасників освітнього процесу.

5. Модернізації методичної роботи (cпрямованість на реалізацію нормативних, законодавчих, правових документів, що регламентують діяльність закладу, реалізацію методичної теми закладу).

6. Покращенню матеріально-технічної бази закладу освіти.

7. Забезпеченню комфортних та сучасних умов для навчання у закладі, особливо для перших класів та початкової школи.

 

 Результативність  управлінських рішень.

 

   У діяльності закладу  забезпечується прозорість, відкритість, демократичність управління. Важливою умовою успішної діяльності Драбівської гімназії є чітке, конкретне планування освітньої та виховної роботи. Воно забезпечує цілеспрямованість у роботі всіх підрозділів, створює умови для організації роботи педагогічного та учнівського колективів, раціонального використання часу, рівномірного ритму роботи закладу протягом року.

   Управління школою здійснювалося згідно річного плану роботи закладу, плану внутрішніх моніторингів та календарних планів вчителів-предметників. Така система планування, відпрацьована у закладі освіти і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників освітнього процесу  та забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє ефективності та вдосконаленню освітнього процесу й забезпечує планомірний розвиток закладу.

     Важливою, складною та об'єктивно необхідною функцією управління є контроль.       

  Важлива увага в управлінській діяльності закладу освіти приділялася контролю, якій здійснювався шляхом моніторингу діяльності закладу за основними напрямами роботи:

  • створення  безпечного  та комфортного освітнього середовища;
  • створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації;
  • формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору;
  • результативністю та коригуванням  навчання  здобувачів освіти;
  • ефективністю планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використанням сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти тощо.

 Під час моніторингів використовувалося багато різних форм контролю за станом освітнього процесу і, в першу чергу, таких традиційних як вивчення стану викладання предметів, виконання навчальних планів та програм, перевірка класних журналів, дослідження стану відвідування учнями занять, стану навчальної дисципліни та  поведінки учнів, тощо.

 Результати  внутрішнього моніторингу освітніх і управлінських процесів розглядалися на засіданнях педагогічної ради закладу освіти, аналізувалися на нарадах при директорі, відображені в рішеннях педагогічної ради закладу, наказах, обговорювалися на засіданнях предметних методичних об’єднань, де розроблялися інструктивно-методичні рекомендації для вчителів закладу. 

      Здійснення контролю  сприяло  якісній реалізації поставленних  завдань  та  подальшому прогнозуванню бажаних показників розвитку закладу, його освітнього процесу та діяльності всіх учасників освітнього процесу.

        Аналізуючи результати  моніторингів адміністрація своєчасно реагувала на відхилення від норми та на негативні явища, старалася знайти  невикористані резерви, підтримувала оптимальну трудову атмосферу в колективі закладу.

      Приймаючи управлінські рішення я завжди намагалася враховувати думку колективу й дотримуватися інтересів справи; із різних варіантів рішення, обирати найбільш оптимальний.

    Контроль здійснювався не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. В роботі адміністрації в цілому, і моїй особисто переважають такі методи керівництва як порада, особистий приклад, похвала; ставлення до людей – шанобливе, вимогливість поєднується із справедливістю; спілкування ввічливе, толерантне. Стиль керівництва закладом, враховуючи сучасні вимоги, близький до демократичного. Адміністрація створює такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються.

   Керуючи школою, я прагну до спрощення управлінських функцій, частину з яких делегую заступнику директора, методичним об’єднанням. Впроваджую передові форми й методи організації освітнього процесу, орієнтую вчителів на підвищення їх наукового, професійного та методичного рівнів.

 

 

 

 

Робота закладу  щодо забезпечення доступності та обов’язковості  базової середньої освіти

 

     Одним з основних напрямків  своєї роботи  в 2021 -2022 навчальному році я  вважала забезпечення:

 - доступності базової  середньої освіти для всіх дітей, які проживають на  території обслуговування закладу освіти;

-    рівного доступу до здобуття базової середньої освіти.

 Тому значну увагу в своїй діяльності я приділяла саме:

1. створенню умов,  що сприяють: задоволенню освітніх потреб осіб; забезпеченню  кожній особі можливості здобуття базової середньої освіти відповідно до державних стандартів; безоплатному здобуттю базової середньої освіти; доступності закладу для осіб з особливими освітніми потребами;

2. організації роботи щодо фінансування закладу за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів в обсязі, достатньому для виконання державних стандартів та ліцензійних умов;

3. запровадженню з урахуванням вибору батьків дітей або осіб, які досягли повноліття, різних форм здобуття базової  середньої освіти;

4. визначення правил зарахування до закладу;

5. дотримання Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних і комунальних закладів освіти  для здобуття повної загальної середньої освіти, до наступних класів,  затверджених МОН.

6. дотримання принципів універсального дизайну, розумного пристосування приміщень закладу відповідно до інтересів дитини.

 

Формування  мережі класів

 

Для забезпечення права кожної дитини, на здобуття початкової та/або базової середньої освіти  у закладі освіти була сформована мережа класів  та створення умов для  реалізації дітьми шкільного віку права  на освіту.

 

 На початок 2021/2022 навчального року станом на 05.09.2021 було учнів 50 , і  на кінець 2021/2022 навчального року 50  учнів.

         Режим роботи закладу регламентувався єдиним розкладом навчальних занять відповідно до вимог «Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти» (Наказ МОЗ України від 25.09.2020 №2205, зареєстрованого в Міністерстві  юстиції України 10 листопада 2020 р. за № 1111/35394).

 Навчальні заняття розпочиналися о 08:30.

         Навчальні заняття організовуються за семестровою  системою.

Упродовж навчального року для учнів проводилися канікули. Канікули були  в такі терміни: осінні з 25 жовтня  по 31 жовтня 2021 року, зимові з 25 грудня 2021 року по 09 січня 2022 року, весняні з 28 березня по 03 квітня  2022 року. Але через вторгнення росії в Україну і введенням воєнноко стану в країні канікули були перенесені   з 28 лютого по 14 березня 2022 року.

 

 Результати моніторингу працевлаштування учнів  Драбівської гімназії

     Для  забезпечення здобуття молоддю повної загальної середньої освіти та  охоплення повною загальною середньою освітою дітей і підлітків шкільного віку  в закладі була організована  профорієнтаційна робота з учнями 9-х класів, яка включала  заходи з психодіагностичного обстеження дітей з метою виявлення нахилів та інтересів вихованців; індивідуальні та групові консультації з учнями, батьками щодо вибору професії, навчального закладу для подальшого навчання, організована  співпраця з закладами освіти  різного рівня акредитації.

Результати  моніторингу  працевлаштування випускників 9- класів в закладі свідчать  про те, що 28,5%  випускників 9 класів  продовжують отримувати повну загальну середню освіту  в 10 класі, 71,5 % -  у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації.

 

 

Дотримання правил зарахування дітей до закладу

         В закладі  визначені правила зарахування до школи. Вони відповідають Законам України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» та передбачають:

- обов’язкове зарахування всіх  дітей, які:

проживають на території обслуговування закладу;

є рідними братами та/або сестрами дітей, які здобувають освіту в  закладі освіти;

є дітьми працівників закладу освіти;

- першочергове зарахування до закладі освіти для здобуття початкової та базової середньої освіти  мають право діти з особливими освітніми потребами, які проживають на території обслуговування закладу.

         Зарахування дітей до закладу для здобуття початкової та  базової середньої освіти не передбачає проведення конкурсу.

         Станом на 01.06.2022 відбулося попереднє зарахування дітей до першого класу  у кількості 5дітей.

  

Про стан роботи щодо організації підвезення здобувачів освіти та працівників до закладу освіти та в зворотньому напрямку

 

В 2021- 2022 навчальному році в Драбівській гімназії було організовано підвезення до закладу  та у зворотному напрямку  учнів і педагогічних працівників  закладу освіти. Підвезення здійснювалося за рахунок місцевого бюджету шкільним автобусом. 

         Для забезпечення безпечного перевезення учнів шкільним автобусом було призначено відповідальних осіб (вихователів супроводу дітей), які організовували  перевезенням дітей,  та ведуть облік учнів.

 Підвезення здійснював  шкільний автобус за визначеним маршрутом.

Шкільний  автобус працював   за затвердженним  наказом по школі графіком

      Вважаю свою діяльність щодо забезпечення доступності та обов’язковості базової   середньої  освіти, рівного доступу  до освіти виконаною в повному обсязі.

 

 

Про результативність забезпечення якісного освітнього процесу в закладі.

 

   Одною  із  першочергових  функцій  директора закладу освіти я вважаю  діяльність щодо організації  здобуття  учнями  освіти відповідного рівня, за освітньою програмою в спеціально  створеному освітньому середовищі.

     Свою діяльність я спрямовувала  на:

-  забезпечення  єдності навчання, виховання і розвитку здобувачів освіти;

-  реалізацію освітньої програми закладу освіти, яка забезпечує дотримання Державних стандартів повної загальної середньої освіти;

-   досягнення учнями  компетентностей освітньої програми закладу;

- організацію співдіяльності учнів (навчальна діяльність) та вчителя (педагогічна діяльність) за допомогою методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі.

    З метою  підвищення якості освітнього  процесу в закладі  з боку адміністрації постійно здійснювалися:

- контроль за станом освітнього  процесу;

- моніторинг якості знань, навчальних досягнень учнів;

- контроль за станом планувальної та облікової документації;

- контроль за виконанням законодавчих актів, наказів і розпоряджень Міністерства освіти і науки України, місцевих органів влади, пропозицій, перевірок, рішень педагогічної ради, власних наказів і розпоряджень;

- перевірка і затвердження календарних планів навчальної роботи вчителів;

- аналіз виконання навчальних планів і програм.

 

Організація освітнього процесу

 

       Освітній процес в закладі був організований  відповідно до  Структури 2021-2022 навчального року Драбівської гмназії  за п’ятиденним  режимом.

     Навчальні заняття в закладі починалися о 8 год. 30 хв. і закінчувалися о 14 год.10хв., враховуючи другу зміну навчання.  Тривалість уроків відповідала нормам, визначеним Законом України «Про повну загальну середню освіту».  

     Навчальний рік розпочався 01 вересня 2021 року - святом День знань – і закінчився 07 червня 2022 року.

Навчальні заняття відбувалися  за семестровою системою:

І семестр – з 01.09 по 24.12.2021 року,

ІІ семестр – з 10.01  по 03.06.2022 року.

Впродовж навчального року для учнів проводяться канікули:

осінні з 25 жовтня  по 31 жовтня 2021 року,

зимові з 27  грудня 2020 року по 09 січня 2022 року,

весняні з 28 березня по 03 квітня 2022 року.

         Але через вторгнення росії в Україну і введенням воєнного стану в країні були додаткові канікули з 28 лютого по 03 квітня2022 року.

          На підставі наказу Міністерства освіти  та  науки  № 232 від 28.02.2022 року   «Про  звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.03.2022 року №283/37619,  рішенням педагогічної ради закладу освіти  учні 4 –х, 9-х   класів  2021-2022н.р. були звільнені від проходження ДПА.

Навчання  початкових класів проводилося за програмою Нової української школи за авторством Шиян С..

Навчальний план для 5 – 9-х класів закладу розроблений відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти» на основі Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 405

 

 

Дотримання протиепідемічних вимог щодо організації освітнього процесу в умовах пандемії.

 

   Освітній  процес в 2021-2022 навчальному році  в закладі освіти відбувався в умовах  поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)Головним  моїм завданням, як керівника закладу, в цих умовах було:

  • забезпечення  належних протиепідемічних заходів в закладі;
  • запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)  серед учасників освітнього процесу;
  • дотримання  рекомендацій МОЗ України, ВООЗ,  МОН України в організації освітнього процесу.

     Освітній процес в 2021 -2022 навчальному році в школі був організований таким чином, щоб забезпечити дотримання соціальної дистанції, мінімізації пересування здобувачів освіти по території закладу, недопущення скупчення серед учасників освітнього процесу. Для цього  були передбачені наступні заходи під час організації освітнього процесу:

  • розроблені маршрути руху здобувачів освіти (вхід  та вихід);
  • запровадження  класно-урочної системи, закріплення за кожним класом класної кімнати;
  • затверджений графік обов’язкового провітрювання  класних кімнат та рекреацій;
  •  були створені умови для індивідуального захисту, дотримання правил респіраторної гігієни.

 

 

Результати моніторингу застосовування дистанційного навчання  в освітньому процесі  в умовах пандемії.

 

       Дистанційне навчання в закладі  упродовж 2021-2022 навчального року здійснювалось не тільки у період загострення епідемічної ситуації в регіоні, а і під час введення воєнного стану в Україні внаслідок вторгнення росії і бойових дій, під час  перебування на самоізоляції учнів, класів через контакт з пацієнтом з підтвердженим випадком  COVID-19.

       Для проведення онлайн навчання вчителями закладу застосовувалися соціальна мережа вайбер, платформа Google Meet, ZOOM, що  дозволило організувати онлайн-навчання, використовуючи відео-, текстову та графічну інформацію.

  Питання забезпечення  ефективної роботи закладу постійно  знаходилося в полі зору адміністрації:

- дотримання Санітарного регламенту щодо  застосування комп’ютерних засобів навчання  на уроках;

  • здійснення контролю з боку адміністрації за своєчасністю, якістю проведення уроків вчителями у дистанційному режимі.

 Адміністрацією був розроблений та затверджений алгоритм дій педагогічних працівників під час онлайн навчання:

  • педагогічний працівник зобов'язаний вчасно, відповідно до розкладу виходити на онлайн відео-урок в google-meet. (В разі не можливості своєчасного проведення уроку, обов’язково попередити  клас через класного керівника або системного адміністратора),
  • використовувати всі можливості онлайн платформи (відео, презентації, тестування, тощо),
  • вчитель обов’язково проводить онлайн оцінювання під час уроку та облік відсутніх учнів (шляхом опитування), після уроку вчитель повідомляє класному керівнику відсутніх учнів, про результати роботи здобувачів освіти під час онлайн навчання (1 раз на тиждень).

      Класний керівник інформує батьків про відвідування учнями онлайн уроків та їх успішність щотижня.

      Аналіз управлінської діяльності та результативність організації освітнього процесу за дистанційними технологіями  показав, що: адміністрація Драбівської гімназії та педагогічний колектив до впровадження дистанційного навчання в 2021-2022 н.р. були готові. Навчальний процес проводився успішно. Навчальні програми протягом 2021-2022 н. р. були виконані.

       Не всі учні мають високий рівень самоорганізації та працюють активно на платформах дистанційного навчання, потребують посилення контролю з боку батьків за навчальною діяльністю,  а  з боку закладу пошуку нових можливостей та форм зворотнього зв’язку з учнями.

       

Щодо забезпечення виконання вимог Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» під час організації освітнього процесу

 

         Як  і більша частина активного українського суспільства  я поділяю думку, що цеглинками на яких формується національна ідентичність, суспільство є мова, писемність, освіта.

В умовах, коли  йде в Україні війна,  коли учнівський колектив закладу поповнюється учнями з різних регіонів України, які народилися та виховувалися в різних мовних суспільствах, мають різний рівень засвоєння української мови,  одним із важливіших завдань адміністрації та педагогічного колективу закладу я вважаю не тільки забезпечення широкого застосування української мови в освітньому процесі закладу освіти, а і  виховання в української молоді поваги та шанобливого  ставлення до української мови.

Навчання в закладі здійснюється  українською мовою.

Учні  закладу щороку  9 листопада, коли  в Україні відзначають День української писемності та мови, приймають участь в шкільних виховних заходах, Всеукраїнському  радіодиктанті національної єдності.

 

Моніторинг комп’ютеризації  та інформатизації освітнього процесу закладу

 

   Сьогодні суспільство, економіка, усі державні структури зазнають суттєвих змін і реформ. По всьому світу стрімко зменшується частка традиційної економіки й, водночас, зростає цифрова.

    В цих умовах  функціонування освітньої галузі спрямовано не просто на формування носія знань, а насамперед, творчої особистості, яка вміє застосовувати набуті знання і вміння, працювати з інформаційними ресурсами для подальшої успішної діяльності у будь-якій сфері суспільного життя. 

    Адміністрація,  спільно з педагогічною та місцевою громадою, відповідно до Закону України «Про Національну програму інформатизації», Указів Президента України «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні», «Про першочергові завдання щодо впровадження новітніх інформаційних технологій», «Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти», Концепції розвитку дистанційної освіти в Україні, визнали одним з пріоритетних напрямків діяльності закладу  в 2021/2025 навчальних роках роботу над проектром «Комп’ютеризація  та інформатизація освітнього процесу Драбівської гімназії», впровадження  якого сприятиме наданню учням закладу якісних  знань, формуванню навичок, компетентностей відповідно до викликів суспільства на певному етапі.

   Проект включає наступні кроки:

- упровадження інформаційних та комунікаційних мультимедійних технологій в освітній та виховний  процес;

- формування інформаційної культури учнів та педагогічних працівників, забезпечення їх інформаційних потреб;

- удосконалення інформаційно-методичного забезпечення освітнього процесу;

- оптимізацію освітнього менеджменту на основі використання сучасних інформаційних технології в управлінській діяльності;

- використання інформаційних технологій для розвитку дистанційного навчання.

    В закладі фукнкціонує   кабінет інформатики, обладнання якого, кількість робочих міст  відповідають вимогам.

Всі кабінети школи підключено до Всесвітньої мережі Інтернет.

Застосування комп’ютерів, мультимедіа та інформаційних технологій у якості дидактичних засобів підвищують мотивацію та індивідуалізацію навчання, сприяють розвитку творчих здібностей дітей. Використання мультимедіа у навчанні не тільки збільшує швидкість передачі інформації дітям та підвищує рівень її засвоєння, а й сприяє розвитку таких процесів як увага, пам’ять, мислення, уява, мовлення, розвиває почуття кольору, композиції, бере участь у інтелектуальному, емоційному та моральному розвитку дітей. І як результат покращує якість освітнього процесу,  сприяє забезпеченню якості знань учнів.

Із застосуванням технології електронної підготовки, друку та збереження документів ведеться  в закладі діловодство. Працює електронна пошта закладу освіти, кожен педагогічний працівник  має свою корпоративну електронну пошту .

Але використання Інтернет-ресурсів вимагає дотримання  учнями та праціниками  правил користування нею, забезпечення безпечного доступу  до мережі.

Свою роботу я спрямовувала на:

  • придбання та своєчасне оновлення комп’ютерної техніки;
  • забезпечення контролю з боку вчителя щодо користування учнями Інтернет-ресурсами  під час освітнього процесу;
  • моніторинг шкільних ресурсів ( веб-сайту, сторінки в фейсбуці) на предмет розміщення на них  несанкціонованої інформації;
  •  збереження персональних даних учасників освітнього процесу;
  • організацію  навчання педагогів та учнів щодо безпечного користування мережею Інтернет.

         Вважаю, що результати роботи з комп’ютеризації  та інформатизації освітнього процесу закладу відповідають сучасним вимогам, але в перспективі на майбутнє проводиться робота щодо покращення комп’ютерного обладнання та техніки в школі.

 

Результативність навчання у 2021/2022 н.р.

 

          Орієнтуючись на сучасний ринок праці, для учня  важливим нині є не тільки вміння оперувати власними знаннями, а й бути готовим змінюватись та пристосовуватися до нових потреб ринку праці, оперувати й управляти інформацією, активно діяти, швидко приймати рішення, критично мислити, вміти використовувати набуті знання. Дотримуючись вимог сьогодення я ставила  перед собою  завдання сформувати в учня та педагога вміння вчитись упродовж усього життя.

У 2021/2022 навчальному році:

- до наступного класу переведено 43 учні;

- закінчили 9-й клас 7 учнів;

З метою вивчення ефективності та результативності запроваджених у освітній процес форм і методів роботи з учнями в школі проводились діагностика та моніторинг результативності навчання учнів. Основна увага приділялась проведенню порівняльного аналізу результатів тематичних та семестрових оцінок, результатам участі учнів у творчих конкурсах; вивчався стан викладання предметів.

Стан успішності учнів

 

Школа І ступеня

з/п

Назва предмета

Рівень навчальних досягнень

Якісний показник

високий

достатній

середній

початко-

вий

1

Укр мова

0

8

6

1

48,0

2

Математика

2

8

4

1

57,1

3

Я досліджую світ

1

4

3

0

64,8

4

Англійська мова

3

3

7

2

49,9

 

 

Школа ІІ ступеня

з/п

Назва предмета

Рівень навчальних досягнень

Якісний показник

Індекс успіш-

ності

високий

достатній

середній

початко-

вий

1

Українська мова

5

8

9

3

53,9

6,6

2

Українська література

7

7

8

3

60,0

7,0

3

Математика

1

4

7

1

45,8

6,2

4

Алгебра

1

4

4

3

44,3

6,0

5

Геометрія

1

4

5

2

45,8

6,2

6

Англійська мова

9

9

7

0

68,0

7,8

7

Зарубіжна література

10

7

8

0

68,2

7,8

8

Історія України

2

12

9

2

51,5

6,6

9

Всесвітня історія

2

4

4

2

51,3

6,2

10

Правознавство

0

3

3

1

43,4

6,1

11

Фізика

1

6

5

0

53,7

6,8

12

Хімія

3

5

4

0

62,3

7,6

13

Біологія

2

11

6

0

57,7

7,2

14

Географія

2

7

9

1

50,1

6,5

15

Інформатика

3

15

10

0

56,4

7,4

 

 

 

 

 

 

 

 

Якісний показник у школі ІІ ступенів – 55,6%

Індекс успішності у школі ІІ  ступенів -  6,8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кадровий склад Драбівської гімназії

 

      Я маю  честь керувати творчим, працездатним учительським колективом – надійними, досвідченими, сумлінними працівниками. У школі працює 13 педагогічних працівників та  15  працівників з числа обслуговуючого персоналу. І всі вони – різні за віком, досвідом, темпераментом, ставленням до школи та дітей – потребують уваги, підтримки і допомоги, контролю й визнання своїх педагогічних здобутків, своєї неповторності. Розумію, що найбільше учитель потребує створення умов для творчої праці, для самореалізації і виконання своєї великої місії педагога і наставника молодого покоління. Першочерговим завданням завжди вважаю створення умов задля звільнення вчителя від виконання надлишкових функцій, вивільнення його часу для спілкування з учнями, для самовдосконалення і самоосвіти, для творчості й розвитку.

      У 2021-2022 навчальному році штатними працівниками заклад був забезпечений на 100%. Навантаження педагогів розподіляється відповідно до фахової освіти педпрацівників. При підборі нових кадрів враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність, інші характеристики.

   Школа  повністю забезпечена педагогічними кадрами необхідними для надання  якісних освітніх послуг.

Якісний  склад педагогічного колективу:

Вища кваліфікаційна категорія -5

І кваліфікаційна категорія – 2;

ІІ кваліфікаційна категорія –3 ;

Спеціаліст – 3.

При підборі нових кадрів враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність, інші характеристики.

Педагогічний колектив закладу  – це колектив професіоналів - однодумців, який успішно вирішує завдання сьогодення і впевнено дивиться у майбутнє.

 

 

 

Основні завдання та стан реалізації методичної роботи  в 2021 -2022 навчальному році

    Робота над методичною темою закладу має на меті підтримати діяльність кожного вчителя та сприяти підвищенню рівня індивідуальної роботи вчителя. Тому головні зусилля було зосереджено на наданні реальної, дієвої допомоги педагогічним працівникам у підвищенні їхньої професійної майстерності, створенні творчої атмосфери, морально-психологічного клімату, який би сприяв пошуку кращих технологій педагогічної праці, ефективному втіленню інновацій.

Педагогічний колектив працював над втіленням ідеї гармонійного поєднання інтересів особи, суспільства, держави; впровадженням у практику роботи індивідуальних технологій навчання та виховання; формуванням навичок здорового способу життя учнівської молоді; створенням психолого-педагогічних передумов особистісно зорієнтованої системи навчання й виховання в умовах реформування національної системи освіти.

Одним з  головних  завдань  методичної роботи було  ознайомлення з нормативно-правовими документами, які визначають державну політику в галузі освіти та реформ.   Заступники директора з навчально-виховної роботи, керівники МО постійно інформували учителів про  «Нормативно-правове забезпечення функціонування навчальних закладів у 2021/2022 навчальному році». Протягом року на засіданнях методичної ради обговорювалися такі питання, як:

         1. Аналіз методичної роботи в закладі загальної  середньої освіти у 2020/2021 навчальному році.

         2. Затвердження структури та пріоритетні  напрями методичної роботи в закладі освіти у 2021/2022 навчальному році. Завдання методичної ради на новий навчальний рік, відповідно до Концепції «Нова українська школа»  

         3. Методичні рекомендації щодо стану викладання навчальних дисциплін  у 2021/2022 навчальному році.  

         4. Підготовка учителів початкових класів до роботи в Новій українській школі, які працюватимуть з учнями 1-х класів у 2021/2022 навчальному році.

         5. Розгляд нормативно-правових документів щодо організації освітнього процесу в умовах НУШ.

         6. Результативність організації дистанційного навчання під час карантину та воєнного стану в країні в ІІ семестрі 2021/2022 навчального року.

7. Організація навчання для дітей, які в умовах дистанційного навчання не мають змоги підключитися до онлайн-уроків.

         8. Організація інноваційної діяльності у закладі освіти. 

         9. Підвищення ефективності і якості уроку шляхом впровадження сучасних форм організації навчальної діяльності учнів.

10. Впровадження безпечного освітнього середовища в закладі освіти.

         11. Робота сайту закладу освіти.

12. Організація роботи над єдиною науково-методичною проблемою школи.

         13. Результати роботи учителів початкових класів щодо впровадження Концепції НУШ у 1-4-х класах.  

         14. Підготовка до ДПА учнів 4 -9-х  -класів.

         18. Дотримання Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів початкової, основної та старшої школи.

Освітня політика в школі спрямовується на пізнавальну, наукову, аналітико-управлінську, психодіагностичну функцію освітнього процесу, на ефективність, дієвість і результативність методичної роботи.  Педагогічний колектив у 2021/2022 навчальному році розпочав роботу над методичною темою: «Підвищення якості надання освітніх послуг через впровадження в освітній процес сучасних освітніх технологій».

Завдання наукової проблеми:

1. Створення умов для самореалізації всіх учасників освітнього процесу.

2. Упровадження особистісно орієнтованої моделі організації методичної роботи.

3. Спрямованість процесу навчання й виховання на формування в учнів ключових компетентностей.

4. Залучення вчителів до творчого педагогічного пошуку в процесі реалізації шкільної роботи.

5. Стимулювання ініціативи і творчості членів педагогічного колективу.

6. Розвиток професійних, морально-особистісних рис членів педагогічного колективу шляхом самоосвіти і самовдосконалення.

Для реалізації внутрішньо шкільної науково-методичної проблеми розроблена Програма роботи, яка передбачає етапи реалізації проблемного питання:

І етап. Організаційно-теоретиний та діагностик прогностичний - 2021-2022 н. р.

ІІ етап. Пошк шляхів реалізації проблеми. Теоретичне дослідження. - 2022-2023 н. р.

ІІІ етап. Практичне дослідження проблеми - 2023-2024 н. р.

IV етап. Результативно - узагальнюючий  - 2024-2025 н. р.

V етап. Резултативно  -аналітичний- 2025-2026 н. р.

У 2021/2022 навчальному році реалізація наукової проблеми школи знаходиться на І підготовчому етапі. Відповідно до цього етапу було поставлено завдання:

1. Підготовка вчителів до роботи над проблемною темою.

2. Теоретичне обґрунтування проблеми. Вивчення науково-методичної літератури.

3. Активізація діяльності МО та вдосконалення системи роботи вчителів у контексті роботи над проблемною темою.

4. Провести тренінг «Формування навичок ефективної взаємодії в педагогічному колективі».

5. Презентувати здобутки в інноваційному освітньому середовищі.

Виходячи із вищезазначених завдань, було досягнуто результатів:

1. Підвищення рівня технологічної компетентності вчителів. Широке застосування ІКТ в освітньому процесі.

2. Упорядкування бібліографії використаних джерел для вивчення науково-методичної літератури.

3. Удосконалення змісту, форм і методів внутрішньо шкільної методичної роботи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

               Про результати моніторингу  основних  напрямків виховної  роботи в закладі

 

          Над реалізацією мети і завдань виховної роботи в школі в 2021-2022 навчальному році працювало 9 класних керівників 1 - 9 класах,педагог–організатор , учнівська рада шкільного самоврядування, заступник директора з навчально-виховної роботи Кріт І.В.

         Протягом 2021-2022  навчального року, виховна  робота була спрямована на виховання в учнів ціннісного ставлення до суспільства та держави, патріотизму, самосвідомості, національної свідомості, правосвідомості, формування здорового способу життя, профілактики Covid-19, загальнодержавних, обласних програм з питань попередження насильства над неповнолітніми, профілактика дитячої бездоглядності та злочинності, правової, психологічної підтримки дітей, які потрапили в складні соціальні умови.

          Головна мета виховної роботи – виховання особистості учня, набуття ним соціального досвіду, успадкування духовних надбань українського народу, формування в нього наукового світогляду, розвиненої духовності, моральної, естетичної, правової, екологічної культури, прищеплення комплексу загальнолюдських, патріотично-національних і професійних норм, правил, цінностей та ідеалів поведінки.

Напрямки виховної роботи:

Національно-патріотичне і громадянське виховання,

Морально-духовне і гуманістичне виховання,

Правове, превентивне виховання і формування здорового способу життя,

Ціннісне ставлення до себе,

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей,

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави,

Ціннісне ставлення до праці,

Ціннісне ставлення до природи,

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва.

          Реалізація всіх напрямків виховної роботи здійснювалась через заходи, які були передбачені річним планом роботи і враховували особливості виховання особистості та відображалися в системі загальношкільних заходів, органів учнівського самоврядування, роботі з батьківською громадськістю.      

          Серед основних завдань виховної роботи закладу були наступні:

- Забезпечити доступність до якісної освіти усіх дітей закладу, сприяти збереженню мережі та контингенту учнів школи. З цією метою підвищувати іміджеві характеристики школи щодо надання якісних освітніх послуг.

-  Забезпечити соціальний захист здобувачів освіти.

- Підвищити ефективність роботи з попередження дитячого травматизму як під час освітнього  процесу так і поза межами закладу.

- Посилити спрямованість виховної роботи на формування в дітей та молоді любові до Батьківщини, громадянських якостей.

- Популяризувати культурне розмаїття, історичну спадщину країни, рідного краю.

- Формувати історичну пам’ять підростаючого покоління, забезпечити духовну єдність поколінь.

- Сприяти формуванню духовно-моральних взаємин між усіма учасниками освітнього процесу, толерантного ставлення до представників інших народів, культур і  традицій, до однолітків, батьків, інших людей; вихованню пошани та любові до культурного спадку свого народу та мистецтва, культивуванню кращих рис української ментальності: працелюбності, свободи, справедливості, доброти, чесності, відповідального ставлення до природи.

- Активізувати застосування сучасних форм і методів правової та превентивної освіти, формування здорового способу життя, фізичного розвитку і культури, спрямованих на формування сталої відповідальної поведінки, імунітету до негативних впливів соціального оточення.

      Адміністрація школи, класні керівники проводили індивідуальні бесіди з учнями, що потребують посиленого педагогічного  впливу.

   Усі класні керівники виконують свої посадові обов’язки:

-        організовують життя колективу - класу відповідно до вікових особливостей, інтересів учнів та вимог суспільства;

-        планують і проводять виховну роботу в класах;

-        ведуть у встановленому порядку документацію класу, контролюють ведення учнівських щоденників;

-        доводять до відома дирекції школи всі недоліки в забезпеченні навчально - виховного процесу;

-        ведуть активну пропаганду здорового способу життя;

-        підтримують постійний контакт з батьками;

-        забезпечують дотримання правил техніки безпеки життєдіяльності під час здійснення  навчального процесу;

-        проводять виховні заходи з профілактики булінгу, кібербулінгу, правопорушень тощо.

З  метою  поширення правових  знань,  підвищення  рівня  правової  освіти,  профілактичної  та  превентивної  роботи, а також забезпечення  повноцінного  розвитку   дітей  і  молоді,  формування  фізичних  здібностей  особистості, попередження дитячого травматизму серед учнів, популяризації, пропаганди та формування навичок здорового способу життя, запобігання негативним проявам серед учнівської молоді, профілактики булінгу, кібербулінгу, профілактики паління, вживання алкоголю, наркотичних засобів, профорієнтаційної роботи для учнів у ІІ семестрі 2021-2022 навчального року було  проведено ряд загальношкільних заходів заходів (за окремими планами):

-        22 січня – День Соборності України;

-        14 лютого - День Святого Валентина;

-        20 лютого - День пам'яті Героїв Небесної Сотні;

-        «Чорнобильська катастрофа: історія про трагедію» - Єдиний урок (онлайн);

-        «Ніхто не забутий, ніщо не забуте, на попіл ніхто не згорів…» - до Дня пам’яті;

-        19 травня - Свято Вишиванки (відео-челендж);

-        Свято останнього дзвоника (онлайн, відео).

         На жаль, не всі заплановані заходи вдалося реалізувати. Так, у зв’язку з воєнним станом, з 25 лютого і по 11 березня  2022 року наш заклад пішов на вимушені канікули, а з 14.03.2022 запрацював дистанційно. Війна внесла свої корективи у освітню роботу закладу. Але, педагогічний колектив Драбівської гімназії мужньо став на позиції освітнього фронту, для ефективної роботи з учнями.

 

 

Про результати моніторингу щодо обізнанності та дотримання учасниками освітнього процесу  вимог ОП, БЖ, пожежної безпеки, правил поведінки

 

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час освітнього процесу  визначається у діяльності директора закладу освіти, як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Санітарного регламенту і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій освітнього процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу закладу освіти з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації закладу.

На початку навчального року,  напередодні канікул та святкових днів організовується проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, подорожами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях закладу освіти (основна школа та дитяча установа ) розміщено  куточки з безпеки життєдіяльності. Питання охорони праці та запобігання травматизму неодноразово обговорювалися на оперативних нарадах, на засіданні педагогічної ради.

Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відзначити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо запобігання нещасним випадкам, створення безпечних умов навчання. Протягом 2021/2022 навчального року не було випадків травмування учнів. У  закладі освіти розроблено низку заходів, щодо запобігання  травматизму учнів, постійно проводиться відповідна робота з учителями та учнями. У разі виникнення травм причини з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи з метою недопущення виникнення травм у майбутньому.

На кожному поверсі, розташований план евакуації на випадок пожежі або інших стихійних лих; у кабінетах закладу освіти оформлено куточки з безпеки життєдіяльності.

На засіданнях педагогічної ради, нарадах при директорові періодично заслуховувались питання з охорони праці, дитячого та дорослого травматизму, ознайомлено працівників закладу освіти з новими нормативними документами в галузі охорони праці.

         Під час організації та проведення  різноманітних виховних заходів з основ безпеки та життєдіяльності учнів школи значно активізувалась профілактична робота щодо запобігання загибелі, травмування дітей від різного роду надзвичайних ситуацій.

       Забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці є одним із пріоритетних напрямків роботи. Однією з важливих умов для освітнього процесу є безпечне та комфортне освітнє середовище. Спортивні та ігрові майданчики, навчальні зони - безпечні для дітей та дорослих.

      Профілактична робота з попередження травматизму на належному рівні. Учні та вчителі обізнані з вимогами охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах надзвичайних ситуацій і дотримуються їх. Для цього проводився тиждень безпеки дорожнього руху, відпрацьовуються дії у разі надзвичайних ситуацій, запрошувалися спеціалісти, для бесід з учнями, систематично проводяться інструктажі, тощо. Педагогічний колектив школи обізнаний з алгоритмом дій у разі нещасного випадку чи у разі погіршення стану здоров’я учнів (відповідно наказу Міністерства освіти та науки від 16.05.2019 № 659 «Про затвердження Положення про порядок розслідування нещасних випадків, що сталися із

здобувачами освіти під час освітнього процесу». У 2021/2022 навчальному  році у закладі не було жодного нещасного випадку.

        Велика увага приділяється щодо дотримання санітарно-гігієнічного стану в закладі. Так, постійно в кабінетах дотримується температурний режим. Заклад забезпечений меблями, у тому числі різних ростових груп. Обладнання більшості навчальних кабінетів дозволяє гнучко використовувати простір під час освітнього процесу. Рівень освітлення відповідає нормативним вимогам. Необхідно зазначити, що вчителі проводять профілактичну роботу щодо дотримання гігієнічних норм, бесіди з учнями щодо важливості дотримання таких норм, на уроках біології та основ здоров’я з питань гігієни проходить актуалізація знань, в класних кабінетах наявні інформаційні плакати (COVID- 19).

      Більшість представників освітнього процесу та гості закладу освіти зазначають, що в закладі перебувати комфортно. Простір організований доцільно, на першому поверсі закладу –диванчик для відпочинку  учнів.

 

 

 

 

 

Стан організації харчування в Драбівської гімназії

 

     Правильне харчування, збалансований і різноманітний раціон, правильна кулінарна обробка продуктів і дотримання санітарних норм при приготуванні їжі є важливими чинниками для людей різного віку. Але коли мова заходить про харчування школярів, необхідно також враховувати особливості, властиві саме цьому віку.

     Згідно спільного наказу Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 01.06.2005 № 242/329 «Про порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», наказу МОЗ України від 05.11.2021 № 2441 «Про затвердження рекомендованого Примірного чотиритижневого сезонного меню рекомендованого для організації триразового харчування дітей віком від 1 до 6(7) років в закладах освіти...», наказів по закладу освіти від 27.08. 2021 № 135 «Про ідентифікацію харчових продуктів, допоміжних матеріалів, що контактують з харчовими продуктами під час зберігання», від 27.08. 2021№ 137 «Про захист харчових продуктів  від забруднення та сторонніх домішок», від 27.08. 2021  № 139 «Про обов'язкове  гігієнічне навчання  працівників харчоблоку», від 01.09.2021 року № 165 «Про створення бракеражної комісії та «Положення про бракеражну комісію».

     В школі працює їдальня, де  належним чином організоване гаряче харчування учнів.  В їдальні є штат працівників, що введені в штатний розпис освітнього закладу.

Розташування столів у обідніх залах відповідає вимогам Санітарного регламенту та вимогам постанови Міністерства охорони злоров’я України головного державного санітарного лікаря України  «Про затвердження протиепідемологічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) від 06.09.2021 № 10.

     Для дотримання особистої гігієни здобувачами освіти перед  входом  у їдальню розташований  умивальник з водою, достатньою кількістю рідкого мила в диcпенсерах-дозаторах та паперовими рушниками.

     В залі  їдальні на інформаційному стенді розташовані відповідні документи: графіки харчування здобувачів освіти 1-4 класів та  5 -9 класів  примірне двотижневе меню та затверджене директором  щоденне меню з зазначенням ваги та ціни страви.

      Харчування здобувачів освіти проводиться у відповідності до чотиритижневого меню. Учні закладу освіти забезпечені одноразовим харчуванням за відповідним  графіком. Вартість харчування для них становить 20 гривень .

     Для учнів 1-9 класів соціальних категорій, а саме: дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування, дітей, дітей батьків учасників АТО і ООС, дітей з малозабезпечених сімей та внутрішньо переміщених дітей  вартість харчування становить 20 гривень та здійснюється  за рахунок місцевого бюджету. 

   На харчоблоці здійснюється обов'язковий бракераж сирої та готової . 

   Харчування організовується з дотриманням вимог Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти. В стравах використовується зменшена кількість солі та цукру.

   Страви завжди подаються свіжими та гарячими.

   Матеріально-технічна база і обладнання харчоблоку відповідають нормативним санітарно-гігієнічним вимогам.

Харчоблок забезпечений достатньою кількістю гарячої та холодної води.

Усі продукти, які привозять у шкільну їдальню,  мають супровідні документи, що засвідчують їх якість. Також створено належні умови для  зберігання усієї продукції.

    У холодильниках є наявні термометри для контролю за температурним режимом, сестра медична веде журнал реєстрації температурного режиму в холодильниках.

    В харчоблоці є всі належні умови для зберігання продуктів. Чітко виконується термін реалізації продуктів.

    Продукти харчування, які надходять до закладу освіти сертифіковані та мають посвідчення якості, постачаються відповідно до заявок на продукти харчування.

     На харчоблоці ведуться журнали, ведення яких передбачено програмами-передумовами НАССР.

 

 

 

 

 

 

 

 

Протягом звітного періоду адміністрація школи дотримувалася Закону України «Про звернення громадян» з питань недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням термінів, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам, створення умов для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надання можливості знайомитися з матеріалами перевірок відповідних звернень, з’ясування причин, що породжують повторні звернення громадян, систематичного аналізу випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень, поновлення прав і свобод громадян, порушених унаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян.

      Враховуючи вищевказане вважаю завдання, які стояли переді мною та колективом закладу виконаними в повному обсязі.

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень